EMUCs Generalforsamling 2016

Efter EMUCs generalforsamling den 18. maj 2016 fortsætter Erik Østergaard (Dansk Transport og Logistik (DTL)), som bestyrelsesformand og Per Jørgensen (Formand for Maskinmestrenes Forening)som næstformand, og bestyrelsen består nu af Erik Østergaard, Per Jørgensen, Lars Thrane (Lars Thrane A/S), Arnt Møller Pedersen (CMP), Jenny Braat (Danske Maritime), Peter Olsen (Danmarks Rederiforening), Mogens Schrøder Bech (Søfartsstyrelsen), Bjørn B. Christensen (Danske Havne), Jacob Svane (Danske Havnevirksomheder), Peter Appel (Gorrissen Federspiel), Torben Ravn (Karin Tankers A/S), Anders Ørgård Hansen (OSK-ShipTech A/S) og Henrik Sornn-Friese (CBS).

Formanden udtalte på generalforsamlingen bl.a. at med det nye bestyrelseshold, og EMUCs vision om EMUC som det maritime samlingspunkt, er vi sikre på en stærk forening, med god bred opbakning i det maritime, der kan sikre, at EMUC fortsat understøtter et stærkt innovativt og konkurrencedygtigt Blåt Danmark i verdenseliten af søfartsnationer.

Du kan læse EMUCs årsberetning her.